Les instal·lacions del nou espai Lavolta

Lavolta és una empresa de disseny d'interiors, decoració, projectes d'interiorisme i solucions de reforma d'espais. Amb una experiència de més de 15 anys estan preparats per a qualsevol tipus de projecte, ja sigui reformar i dissenyar interiors íntegrament o només parcialment, espais d'habitatge privats o comercials

Published in Barcelona the in Decoración , Cataluña , Construcción-Arquitectura

Els projectes que desenvolupen s'adapten de forma única a cada client i les seves necessitats i desitjos, adaptant-se sempre al pressupost fixat i a les necessitats arquitectòniques. La comunicació és la base de l'èxit de Lavolta, ja que el feedback entre client i dissenyadors serà sempre constant per garantir la satisfacció i el complir les idees amb què es va començar el projecte en qüestió. A més, gràcies a les eines revolucionàries amb què compta l'equip, el client podrà veure com quedaria l'espai un cop remodelat mitjançant un sistema d'estudis en 3 dimensions.

Per una banda, la principal es va centra en atendre els clients i proveïdors de Lavolta. A més, va servir per arribar a tots aquells que encara no coneixien l’empresa ni la seva feina. També es
van presentar alguns dels col·laboradors amb els que han treballat al llarg dels 15 anys (des de 2003) que porten al sector. Per destacar un d’ells es pot extreure el nom de l’ Andrea Qualglia.

Com a segona branca principal hi va haber un espai de trobada on s’ajuntava art i cultura, on es van poder conèixer nous artistes i compartir vivències i emocions amb la resta d’assistents. Com a
activitats hi van haber exposicions i xerrades de diversos artistes locals i d’altres de terres llunyanes, per posar en comú la cultura, l’art i el disseny.

L’espai Lavolta va donar el tret de sortida el  dia 9 de març de 2018.

En aquest temps es donaran a conèixer els artistes que estaran amb Lavolta durant tot l’any, les exposicions dels quals tindran una duració d’un mes. Com a comissaria de les exposicions es va comptar amb la col·laboració de Marta Obradors .

Daniel Massana i Imma Colldeforns, fundadors de Lavolta, esperen a l’espai Lavolta per explicar i mostrar tant la feina i projectes que han realitzat al llarg d’aquests 15 anys com el que els mou, la inspiració i el futur ple de disseny i art que es plantegen per aquest any que acaba de començar.

La Volta

Ctra. de Berga, 29 local B, 08670 – Navàs (Barcelona)
(+34)655587125