La Fundació Hospital de Nens de Barcelona publica el seu primer llibre solidari per Sant Jordi

El proper dilluns dia 23 d’abril del 2018, a les 12:00, la Fundació Hospital de Nens de Barcelona farà la presentació del seu primer llibre solidari, el conte infantil: La festa dels colors

Published in Barcelona the in Cataluña

El proper dilluns dia 23 d’abril del 2018, a les 12:00, coincidint amb la Diada de Sant Jordi, la Fundació Hospital de Nens de Barcelona farà la presentació del seu primer llibre solidari, el conte infantil: La festa dels colors.

Gràcies a la participació i donació del llibre que ha fet Caramel (caramel.cat), una empresa que es dedica bàsicament a la il·lustració i animació, la Fundació Hospital de Nens de Barcelona ha pogut tirar endavant el que serà la seva primera publicació, i on tots els beneficis aniran destinats a la seva Obra Social.

Per la presentació del llibre es comptarà amb la presència dels ideòlegs del conte i de l’actor Pep Planas, qui farà una lectura del mateix a tots els nens i nenes, i adults, que vinguin a l’acte (sala d’espera de Consultes III).

“La Festa dels Colors” és un conte on es ressalten els valors de l’amistat i la inclusió, i és la primera peça del Projecte d’Humanització de l’Hospital, amb el que més endavant es redecoraran les habitacions i altres estances amb personatges del conte.

Tothom està convidat a acompanyar-los en aquest acte.

Sobre L’Hospital de Nens
La Fundació Hospital de Nens de Barcelona és actualment un hospital dedicat al camp de la pediatria i sempre s'han caracteritzat per ser pioners en tots els seus camps com la investigació, docència i assistència. Amb el pas dels anys han anat renovant, gaudint avui en dia dels últims avenços en medicina i excel·lents instal·lacions, sempre de cara al compromís de l'atenció als pacients. És un dels centres pioners en assistència i docència i investigació en el camp de la pediatria.

Per més informació, contactar amb ells:

Montserrat Sagarra F. HOSPITAL DE NENS DE BARCELONA
c/ Consell de Cent, 433 08009 – Barcelona