Iniciativa d'ajut per a autònoms i petites empreses

SECOTbcn posa en marxa un assessorament exprés gratuït per a necessitats urgents a negocis afectats per el Covid19

Published in Barcelona the in Cataluña

L'entitat de voluntariat SECOTbcn formada per seniors, directius, empresaris i professionals liberals, que venen col·laborant de forma altruista des de fa més de 30 anys amb el teixit empresarial del nostre territori, dóna un pas endavant per oferir de forma gratuïta un servei d'assessorament exprés telemàtic, per ajudar a persones autònomes, persones emprenedores i petites empreses a trobar les millors alternatives per superar aquesta greu crisi.

Els efectes derivats d'aquesta excepcional situació motivada per la pandèmia, tindran un enorme impacte en l'activitat econòmica que obligaran a un nou replantejament dels models de negoci actuals, com tota gran crisi neixen grans oportunitats.

SECOT és una organització de caire nacional, amb representació a tot el territori i la delegació de Barcelona SECOTbcn és una de les més actives i que compta amb el nombre de voluntaris més important.

L’activitat de SECOTbcn s’emmarca fonamentalment en l’assessorament i la formació, si bé també s'estén a l’àmbit social per ajudar a col·lectius vulnerables, de la mà d’administracions locals, fundacions, patronats i altres entitats del tercer sector.

Entre les seves línees d'activitat d'assessorament, destaca una unitat específica per actuar en l'entorn de les startups, amb acords amb unitats d’incubació d’Universitats i altres entitats, per ajudar a conformar l'estratègia de negoci i recolzar les persones emprenedores a assolir la fita de convertir en negoci les seves ideas.

També mantenen important activitat amb escoles de negocis per acompanyar els estudiants en el seguiment i presentació dels seus treballs de tesi.

En l'àmbit de formació, col.labora mitjançant acords amb entitats públiques per donar suport a instituts, escoles i associacions fent xerrades de divulgació, participant amb tallers de formació i com a membres de jurats.