BusUp serà la plataforma de transport col·lectiu oficial del concert de Michael Bublé al Palau

La iniciativa de BSM i l’Ajuntament de Barcelona, per aconseguir un transport mes sostenible i ecològic per als grans esdeveniments que es realitzen als recintes de la Muntanya de Montjuic, amb el suport de Live Nation i Ticketmaster, ha permès que BusUp, la primera empresa online de bus ride-sharing a l’Estat espanyol, faci la primera prova de transport sostenible pel concert que se celebrarà el proper 27 de setembre

Published in Barcelona the in Cataluña

Michael Bublé arriba el proper 27 de setembre al Palau Sant Jordi en un dels concert més esperats d’aquesta tardor. Aquesta nova gira aterra a Barcelona amb un innovador servei de busos compartits ofert per la primera plataforma online de bus ride-sharing, és a dir, de transport col·lectiu compartit.

L’acord entre Live Nation Barcelona, Ticketmaster i BSM ha permès impulsar aquest servei de mobilitat sostenible per a grans esdeveniments que es facin al Palau Sant Jordi D’aquesta manera, tots els assistents que decideixin anar al concert de forma còmode, ràpida i sostenible podran fer-ho a través de BusUp. Aquest servei de bus interurbà complementa el reforç que es fa habitualment del transport públic metropolità amb autobusos, llançadores i metro.

S’espera que el cantant canadenc, guanyador de 4 premis Grammy i amb més de 60 milions de copies dels seus àlbums venudes, reuneixi a més de 15.000 assistents.

Els horaris de sortida dels autobusos estan adaptats als horaris del concert, i ho faran des de ciutats com Sabadell, Cerdanyola, Rubí, Terrassa, Sant Cugat, Mataró, Premià, Masnou, Sitges, Castelldefels, Gavà i Viladecans. L’ús de la plataforma evitarà, a més, aglomeracions de vehicles a les zones properes al recinte i una reducció important de les emissions de CO2. Per consultar les rutes, fer clic aquí.

BusUp també es la plataforma de transport oficial d’altres grans esdeveniments, com ara els festivals de música de Canet Rock, Lollapalooza, Rock and Rio, Canet Rock, etc; així com de grans empreses com ara Nestlé, Siemens, Accenture, Grifols, etc., com a solució de mobilitat corporativa compartida pels desplaçaments d’empleats.

Per a més informació:
Esther Sardans Sató i Marc Solanes Calderón