El mestre flequer Xavier Barriga impartirà el pròxim dijous 7 d’octubre un tast de pa on els participants aprendran a distingir i a apreciar-ne les diferents varietats.
TURRIS continua proposant diferents tallers sobre el pa: el proper es celebrarà el dijous 7 d’octubre a la seva fleca de Gracia (Gran de Gracia 34). Xavier Barriga ens convida a participar en un divertit tast de pan al seu obrador on els participants podran posar a prova els seus sentits, tots menys el de la vista. Amb l’ajuda d’un antifaç es taparan els ulls als assistents, que hauran de fer servir totes les seves habilitats per identificar el diferents pans que se’ls hi presentin.
En Xavier Barriga, mestre flequer de Turris, impartirà aquest taller gratuït i explicarà en cada cas de quin pa s’està tractant i les seves característiques, propietats, beneficis per la salut... una classe per aprendre a apreciar cada varietat. Els pans es podran tocar, olorar i, es clar, menjar.
La sessió té un aforament molt reduït, es imprescindible reservar plaça al 93 368 29 70.
Es reservarà plaça en rigorós ordre de trucades.
TAST DE PA A CEGUES A TURRIS
Data: Dijous 7 d’octubre de 2010
Hora: 19:00 h.
Lugar: TURRIS, C/ Gran de Gracia 34 (Barcelona)
Preu: Gratuït
Tf. Reserves: 93 368 29 70 (aforament limitat)